4.3.2010

בלעדי באתר:משתמשי פרמיום לHotFile עובד 100%














החלטתי לפנק את כל הגולשים במשתמשי פרמיום לשרת hotfile
יש לי מספר משתמשי פרמיום כל הקודם זוכה,
על מנת לקבל יש לכתוב במערכת התגובות את המייל שלכם,ואשלח לכם את המשתמש פרמיום!!מערכת התגובות נמצאת כאן--->
אין לי הרבה אז הזדרזו.
יש לי גם משתשמשי פרמיום לשרתים :megapron.com ו MegaShare.
עכשיו הודעה חשובה:
אני עושה הכל על מנת שכל הגולשים יהנו,והפעם באמת פינקתי בגדול פשוט
תראו לי את ההערכבה שלכם אלי בזה שאני משקיע כאן באתר מזמני הפנוי,
פשוט תגיבו בתגובה של תודה בכל תוכנה שאני מפרסם.

תהנו!

17 תגובות:

  1. אשמח מאוד
    toxic2004@gmail.com

    תודה רבה!

    השבמחק
  2. קיבלת,מהרו לכתוב את המייל שלכם אין עוד הרבה משתמשי פרמיום.

    השבמחק
  3. תודה רבה אחי
    וגם תודה רבה על ההשקע!!..

    השבמחק
  4. תודה רבה רבה על הפרימיום!
    מעריך את זה מאוד.

    השבמחק
  5. orizaruk0@walla.com

    תודה מראש .

    אם אתה זוכר זה אורי inside1 מ-fxp מהאשכול :
    http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=5496725

    השבמחק
  6. שמי אוראל אשמח מאד לפרימיום

    השבמחק
  7. אחי אשמח מאד שמי אוראל orelperot@walla.com

    השבמחק
  8. שלך לפרטי בבקשה בFXP
    זה תום... steve_morse

    השבמחק
  9. אני אשמח מאוד
    roee7777@gmail.com
    תודה

    השבמחק
  10. תום תשים פה את המייל שלך,רק כך תוכל לקבל.
    roee7777 קיבלת משתמש פרמיום.

    השבמחק
  11. sacli@walla.com
    תן לי גם אחי

    השבמחק
  12. תודה רבה וכמובן אשמח

    השבמחק
  13. diwc10@walla.co.il
    אפשר גם? תודדדה

    השבמחק
  14. אופס טעות המייל זה disc10@walla.co.il

    השבמחק
  15. sacli וdisc10 קיבלתם משתמש פרמיום,
    תהנו.

    השבמחק
  16. אה יהונתן מה נשמע!
    אני ממש אשמח לקבל!
    orennisa@gmail.com

    השבמחק