11.10.2009

Volery-תוכנה להתקנת כל התוכנות במכה



















מחליפים מחשב וצריכים להתקין ערימה של תוכנות במכה? 
התוכנה הזו תעזור לכם, ויש לאתר וואלה הזמנות לבטא הסגורה.
לאחרונה יצא לנו להחליף מערכת הפעלה יותר מפעם אחת בתקופה קצרה, כולל פרמוט של הכונן הקשיח בו ישבה מערכת ההפעלה הישנה. רוב הקבצים לא ממש הדאיגו אותנו, כי אנחנו עובדים בעיקר בענן ומגבים הכל. אבל התקנת תוכנות התגלתה שוב ושוב כתהליך די מייגע. אנחנו עובדים היום כמעט אך ורק עם תוכנות חינמיות, כך שאין בעיה של רשיונות, אבל שוב ושוב גילינו ששכחנו עוד תוכנה מועילה במיוחד.
שירות חדש שמושק בבטא סגורה נועד לפתור את הבעיה. Volery מספק לכם ממשק פשוט בו תוכלו לבחור מתוך מגוון תוכנות חינמיות מובילות - כולל כל הדפדפנים המובילים, מספר תוכנות אנטי וירוס, פלאש, ג'אווה, פיקרסה, יוטורנט, VLC, אופן אופיס, Foxit Reader ועוד. במידה רבה, הרשימה נראית כמו מיטב להיטי המדור שאתם קוראים כרגע.
כל מה שצריך לעשות הוא לסמן את התוכנות שאתם רוצים מהמבחר, וללחוץ על כפתור Get Installer. התוכנה הקטנה שתרד אליכם למחשב תוריד ותתקין את כל היישומים בהם בחרתם. התהליך מהיר, נוח ויעיל.
הרשימה של השירות לא מלאה לטעמנו. חסרו לנו תוכנות כמו דיגזבי, Sugarsync. בנוסף, היא מורידה את הגרסה האנגלית של התוכנות, כך שאם תרצו אופן אופיס בעברית תאלצו להורידו ידנית. אבל בהחלט מדובר בקפיצת הדרך שמזרזת את תהליך המעבר למערכת הפעלה חדשה. מכיוון שאנו צופים שלא מעטים מבין גולשי וואלה! TECH יחליפו מערכת הפעלה בחודשים הקרובים, אנו סבורים שזהו כלי שתמצאו מועיל במיוחד.
כאמור, וולרי הוא שירות שנמצא כרגע בבטא סגורה, אבל אנחנו משתדלים שלא לסקור כאן במדור תוכנות ושירותים שאין להם גישה, ולכן הקישור לשירות כולל את קוד הדמו walla, שיאפשר ל-1000 משתמשים ראשונים להצטרף.
*עוד לא נרשמתם?!הזדרזו להירשם לפני שיגמר*


כתבו מה דעתכם על הכתבה הזו,במערכת התגובות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה