28.9.2009

Wndows Xp pro sp3+Serial-בעברית ואנגלית















סיקור:
בשנת 2001 שיחררה מיקרוסופט את Windows XP, או NT 5.1. מגרסה זאת הפסיקה מיקרוסופט ללכת בשני מסלולים נפרדים לחלוטין של מערכת ההפעלה, והוציאה מערכת הפעלה משותפת למשתמש הביתי ולמשתמש העסקי, אם כי גם לה שתי גרסאות Home Edition ו-Professional Edition. זאת הייתה הפעם הראשונה שמערכת ההפעלה לשוק הביתי הייתה מבוססת NT. בניגוד לגרסאות הקודמות של Windows NT, גירסת XP הגיעה כגירסת לקוח בלבד. גירסת השרת הופיעה כשנה מאוחר יותר תחת שם שונה (Windows Server 2003).

למערכת נוספו תכונות רבות בהן: תוכנת התקנה קלה יותר, זיהוי אוטומטי של דרייברים, ממשק גרפי מלוטש יותר, יכולת שליטה מרחוק, פרופילים ליצירת שולחן עבודה ותפריטים שונים לפי משתמש, ו'שיחזור המערכת', תוכנה שמגבה את תצורת המערכת ויוצרת נקודות שיחזור, למקרה שמחשב נפגע מוירוסים, רוגלות ותקלות אחרות.
גרסה מיוחדת למחשבי מדיה סלוניים שווקה בשם Windows XP Media Center Edition.

גרסה נוספת היא ה-Tablet, המיועדת למחשבי לוח.
ב-30 ביוני 2008 הפסיקה מיקרוסופט לשווק את Windows XP. מערכת Windows XP מתבססת על היתרונות של Windows NT, ועל גרעין זה נבנה ממשק שמתאים גם למשתמשים ביתיים. נוצרה מערכת הפעלה חדשה, יציבה יותר שמתאימה גם לשימוש ביתי. Windows XP נבנתה על בסיסה של Windows 2000 תוך שיפורה, הקלת ניהול הגדרות המשתמש והגברת אפשרויות האבטחה. מערכת זו נחשבת למערכת הפעלה אמינה ויציבה יחסית, לעומת המערכות הקודמות. גרסה מיוחדת של חלונות XP בשם Windows XP Starter Edition נועדה לשווקי מדינות מתפתחות. זו גרסה זולה של מערכת ההפעלה בעלת ביצועים דומים למערכת XP המקורית.



הורדה(בעברית)--
הורדה(באנגלית)--
(להוריד לינק 1)


הסיראל : V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J

אשמח לתגובה על ההשקעה:)

5 תגובות:

  1. תודה רבה רבה :)
    נראה אם עובד :)

    השבמחק
  2. לא עובד לי win xp sp3 pro

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. היי שלום רב.. איך אני מוריד Windows XP. מקורי ..כמו WUN7 מי יכול לעזור לי !!!

    השבמחק