11.4.2010

Comodo-Firewall






Comodo ללא צל של ספק זה הפיירוואל הטוב ביותר בעולם
לקומדו יש המון המון יתרונות ואם זאת גם המון חסרונות
נתחיל היתרון המאוד מאוד טוב של קומדו זה שהוא מבי
התרעות שונות אבל מגוונות כמו למשל זה שאם יש משהוא
שהוא רק חשוד הוא לא ווירוס באמת הוא רק חשוד הוא
מציג אותו בצבע כתום ואם זה אכן קובץ נגוע ושיכול לתת
גישה לאחרים לחדור ולצפות לך במחשב הוא יציג את זה
בצבע אדום מה שאומר שאסור לאשר את זה יש לא לאפשר
לתוכנות כאלה לעבור זו חדירה גמורה לפרטיות ותוכנות
המתריעות בכתום כמו שמוזכר למעלה אין שום בעיה לאפשר
להן לעבור מאוד חשוב שליפני ההתקנה להסיר את הפיירוואל
הנוכח בשביל שלא יבצר התנגשות חשוב לדעת שהפיירוואל
הנ''ל הוא פיירוואל שברגע שתתקין אותו ותפעיל את המחשב
מחדש הוא יתריע אין סוף פעמים וזה בגלל שהוא מתרגל למערכת
שלך בשביל שהוא יקלוט אותה וידע מה טוב ומה לא טוב

הבאתי כאן את הגרסה הישנה והטובה וגם את ההורדה של
החדשה אני אישית ממליץ על הישנה יותר פשוט יותר טוב יותר
נוח הכל אני ממש ממליץ גם אם החדשה אני פשוט לא יודע אך
להתנהג אם הגרסה החדשה כאן סיקרתי לכם את זה בשביל
הגרסה הישנה כי כמו שכבר אמרתי ''אני לא יודע להתנהג אם
החדשה'' ושוב אני יומר הישנה הרבה יותר טובה אני ממליץ
יאללה להורדה

הורדה ממגבן של שרתים שונים:
הישנה:
לחץ כאן להורדה(uploadbox)
החדשה:
לחץ כאן להורדה(אתר הבית)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה