8.4.2010

Malwarebytes' Anti-Malware 1.45



ליפני שאני מתחיל אני רוצה להגיד שזו גירסא חדשה 1.45
Malwarebytes' Anti-Malware היא תוכנה אשר ידוע מאוד
ביעילותה ובביצועיה המצוינים התוכנה הזו כעקרון מוצאת טרויאנים
רוגלות רושעות למינהם אבל בעיקר לסוסים טרויאנים אם תבחינו
תראו שרוב הקבצים הנגועים שתמצאו הם טרויאנים למינהם
לתוכנה זו יש כמה פונקציות מאוד
ידועות כגון
בסריקותיה המוצלחות והאמינות ובנוסף לזות גם בפרוט על התוכנה
בתוכנה ניתנה לכם את האופציה לשנות כל פרט ופרט הכי קטן
בתוכנה כלולות כמה מצבי סריקה שונות כגון
סריקה מהירה:היא סורקת את המקומות המצויים לווירוסים שונים כגון
C:\Windows\System32 היא סורקת אותם במהירות גבוה במיוחד
היא גם מסוגלת לביצוע סריקה מאוד מאוד שונה מהרגיל רוב הסריקות
המהירות אומרות מה נמצה רק בסוף הסריקה זו תוכנה שאומרת הכל
בזמן אמת היא אומרת אם נימצא ווירוס בסריקה תוך כדי הסריקה
מה שעוד מצוין בסריקה זו מכל הסריקות שהיא נמשכת 3 דקות לכל
היותר
סריקה מלאה:סריקה מלאה היא ממש טובה היא סורקת את ''כל'' המחשב
כגון תיקיות אסורות ותיקיות מערכת ועוד הרבה מה שעוד טוב בסריקה הזו
זה שהיא אומנם נמשכת הרבה זמן אבל היא אמינה מאוד בסריקה סריקותיה
מפתיעות אותי שוב ושוב אני אישית ממליץ על התוכנה הזו מאוד
תורידו תוכנה ממש טובה וחובה בכל מחשב אני אישית ראיתי 12 מחשבים שזה
הציל אותם ואני גם ראיתי מחשב שזה מצא שמה 28 קבצים נגועים
כמה שפחות יותר טוב
להרבות בסריקות מצמצם את כמות הבעיות ל ''אפס''

סריקת מזיקים:
http://www.siz.co.il/my.php?i=5kni4dqwobtz.jpg
הורדה ממגבן רחב של שרתים

לחץ כאן להורדה (rapidshare)

לחץ כאן להורדה (megaupload)

לחץ כאן להורדה (depositfiles)

לחץ כאן להורדה (hotfile)


תגובה 1: